Skulle ha kommit me Sally och Tyra :)
Jag är avundsjuk på både husse och matte samt dig! Rom är underbart men vovvan var ju hur fin som helst!
Rom är ju härligt men det är ju vovven med :D
Åh, hon är underbart söt! Vilken lycka att få vara hundvakt, trots bus ;) Det går inte en dag då jag inte saknar min vovve... Det är något alldeles speciellt med hundar.
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Skulle ha kommit me Sally och Tyra :)
SvaraRaderaJag är avundsjuk på både husse och matte samt dig! Rom är underbart men vovvan var ju hur fin som helst!
SvaraRaderaRom är ju härligt men det är ju vovven med :D
SvaraRaderaÅh, hon är underbart söt! Vilken lycka att få vara hundvakt, trots bus ;) Det går inte en dag då jag inte saknar min vovve... Det är något alldeles speciellt med hundar.
SvaraRadera