05 oktober 2012

Fint besök!


Det här är Lava! Hon bor hos oss för husse och matte är i Rom (inte alls avundsjuk...)! Visst är hon söt?!


Hon tittar till vänster (eller är det till höger)...


Hon tittar till höger (eller är det till vänster)...


"Jag har inte gjort det där!!!"

4 kommentarer:

  1. Skulle ha kommit me Sally och Tyra :)

    SvaraRadera
  2. Jag är avundsjuk på både husse och matte samt dig! Rom är underbart men vovvan var ju hur fin som helst!

    SvaraRadera
  3. Rom är ju härligt men det är ju vovven med :D

    SvaraRadera
  4. Åh, hon är underbart söt! Vilken lycka att få vara hundvakt, trots bus ;) Det går inte en dag då jag inte saknar min vovve... Det är något alldeles speciellt med hundar.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)