23 september 2012

Uppifrån




Jag kom inte så högt, klev bara upp på en stol! Här kommer Julias tårtor och kladdkakor med lime som hon har bakat alldeles själv! Smakade supergott!
Det är min dotters födelsedag så jag kom inte högre...;)

Fler UPPIFRÅN-bilder hittar du HÄR!


10 kommentarer:

  1. Åh gud så gott det ser ut ! Kul idé och fina bilder uppifrån på Julias fantastiska bakverk.

    SvaraRadera
  2. Aaaaa så sugen jag blir!!!

    Gratulera Julia!

    SvaraRadera
  3. Härligt med en massa godsaker man blir ju riktigt sugen;-)
    Mumsig triss
    Vad duktig hon är Julia ett stort GRATTIS till henne;-)

    SvaraRadera
  4. De var gott de kan jag garantera :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så gott det ser ut!
    Grattis till dottern!

    SvaraRadera
  6. Läckert! Mums och grattis till dottern :)

    SvaraRadera
  7. Men sånna bilder kan du ju inte lägga upp...oj va sugen man blev nu. =)

    SvaraRadera
  8. Matbilder är perfekta för uppifrånbilder!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)