![]() |
Regndroppar på ett visset löv blir ett vackert mönster |
![]() |
Det finns orenoverade rum i vårt hus och tapeter med olika mönster |
![]() |
Julia kom inte undan - ögat har ett fint mönster, fransar och bil förstärker det hela |
Idag har jag jagat MÖNSTER! Mönster finns det hur mycket som helst ute i naturen och skapade mönster finns det också gott om! Temat kändes enkelt men ändå svårt!
Det är tävling på gång och man kan vinna presentkort från PHOTOWALL!!!
Fler mönster hittar du HÄR!




Åh dina bilder är alla fina svårt att välja en.
SvaraRaderaÅå så läcker den första bilden är! Snyggt foto!
SvaraRaderaSuperfin mönstertriss!
SvaraRaderaFörsta bilden, den blir min favvis :) Wow, säger jag om den!!!
Ha en fin kväll!
Ögat Är ju Så vackert.
SvaraRaderaÖgat Är ju Så vackert.
SvaraRaderaSpännande bilder med snygg variation.
SvaraRaderaLövet är läckert, ögat nästan lite kusligt och tapetbilden får mig att undra över alla som bott där före dig. Tänk om väggarna kunde tala!
Ha det gott!
Vilka spännande bilder du visar ! Första fotot är jättefint, mittenbilden spännande och den sista helt fantastisk. Hur bär du dig åt ;-)
SvaraRaderaFint mönstrad triss, bild ett blir min favorit så läcker;-)
SvaraRaderaHa en bra vecka;-)
Mmm, jag njuter av dina bilder, så vackert. Vattendropparna och tapeterna är så härliga, så även ögat så klart. Toppentriss!
SvaraRaderaDu har letat upp spännande mönster. Ditt löv med vattendroppar är snyggt, fast ska jag välja så blir det mönstret i ögat. Vilket läckert foto, tänk att vi har individuella mönster där också, i våra ögon.
SvaraRaderaCoolt foto!
Fint bidrag till trissen. gillar verkligen första bilden, riktigt fin och häftig! :)
SvaraRaderaDet var en fin triss - vackra färger. Lövet är så vacker och ögat hur spännande som helst.
SvaraRaderaHärlig triss du bjuder på!
SvaraRaderaFavorit för mig är lövet med vattendropparna. Såå läckert!!
Spännande med de olika tapetmönstren. Och det där ögat...
Bilden med de gamla tapeterna gillar jag. Alltid spännande att se vad som döljer sig när man börjar riva ner.Ha de gott.
SvaraRaderaEn variation på mönster!
SvaraRaderaLäckert med all i historia i lagren av tapeter!
Vackra bilder, jag gillar ditt foto med ögat :)
SvaraRaderaMycket fint fångade mönster alla tre :)
SvaraRaderaUrsch sista bilden var ju jätteläskig! ;-D Älskade första bilden, på lövet. Fin!!
SvaraRaderaGrattis, du är i final i tävlingen och omröstningen är i full gång! :) Lycka till!
SvaraRaderaGillar din triss, sista bilden är underbar!
SvaraRadera