Himlen utanför är inte rolig idag så jag har letat bland mina bilder och fann de här:
Överst är från en utflykt till Geddeholm i juni, mitten är en fin vårdag utanför mitt hus och den sista är också en vårbild, en annan grå dag, som gjorde sig bäst i vatten!
Veckans tema är alltså HIMMEL och fler tolkningar på himmel hittar du HÄR!




Jätte fina bilder!
SvaraRaderasynd du inte vann, jag röstade på dig :)
Skön variation på temat! Första bilden tilltalar mig mest. Jag gillar perspektivet i den!
SvaraRaderaÅh.. den sista bilden är så häftig. Det tog ett tag innan jag såg vad det var.
SvaraRaderaSaknar verkligen sommaren när jag ser din första bild :0)
SvaraRaderaTänk vad länge sen det känns när man ser första bilden. Skönt och skirt. Sommaren gick alldeles för fort som vanligt.
SvaraRaderaFin varierande triss. Andra bilden har kul kontrast mellan månen och el-trasslet.
PsFår tacka Ds
Tack så mycket :)
SvaraRaderaSnygga bilder, gillar stolpen, de är snart fornminnen!
SvaraRaderaFörsta bilden är så härligt somrig, men mittenbilden är min favorit, stolpen i ena hörnet och månen i det andra blev en kul komposition.
SvaraRaderaFina bilder, den somriga ettan blir min favorit;-)
SvaraRaderaFörsta bilden fastnar jag direkt för :)
SvaraRaderaSer jag fel, eller är bilderna tagna från grodperspektiv. Fina bilder blev det.
SvaraRaderaVackert inramade himmelsbilder! Fina tolkningar på temat :)
SvaraRaderaSnygg och varierande triss! =)
SvaraRaderaFina bilder och fin variation mellan bilderna. Första bilden blev en favorit, den får en att redan nu längta tills nästa sommar. :)
SvaraRadera