Den första bilden var riktigt vackert.. =).. vackra färglada blad.. =)
Vackra blad =)
Kan det vara någon so gömt sig i mittenbildens blad kanske??Fint varierad triss!
Tre fina bilder, mittenbilden med sin mystik blir min favorit;-)Ha en bra vecka
Vackert med färgglada höstlöv/blad.men mittenbilden blev min favorit...Tjingelingen.
Smart och tänkvärt tolkat. Spännande bild i mitten och den första är vacker med sina milda höstfärger. Naturen är fantastisk vilket du visar med din fina triss i blad ;-)
Finfin och härlig triss!Bilden med lönnlöven blir min favvis :)
Otroligt häftig triss! :-D
Härligt kraftfull triss! Mittenbilden är underbart suggestiv!:)
Ätliga blad finns det ju många av! Bra lösning av temat! absolut är det vildvin - jag var nog trött i natt när jag fixade inlägget.
Gillar verkligen alla dinabilder. Roligt att du tog med så olika typer av blad.http://pyssligasussie.blogspot.se/2012/09/blad.html
Vackra bilder! Fint fångade :) Mittenbilden läcker!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Den första bilden var riktigt vackert.. =).. vackra färglada blad.. =)
SvaraRaderaVackra blad =)
SvaraRaderaKan det vara någon so gömt sig i mittenbildens blad kanske??
SvaraRaderaFint varierad triss!
Tre fina bilder, mittenbilden med sin mystik blir min favorit;-)
SvaraRaderaHa en bra vecka
Vackert med färgglada höstlöv/blad.
SvaraRaderamen mittenbilden blev min favorit...
Tjingelingen.
Smart och tänkvärt tolkat. Spännande bild i mitten och den första är vacker med sina milda höstfärger. Naturen är fantastisk vilket du visar med din fina triss i blad ;-)
SvaraRaderaFinfin och härlig triss!
SvaraRaderaBilden med lönnlöven blir min favvis :)
Otroligt häftig triss! :-D
SvaraRaderaHärligt kraftfull triss! Mittenbilden är underbart suggestiv!:)
SvaraRaderaÄtliga blad finns det ju många av! Bra lösning av temat!
SvaraRaderaabsolut är det vildvin - jag var nog trött i natt när jag fixade inlägget.
Gillar verkligen alla dina
SvaraRaderabilder. Roligt att du tog
med så olika typer av blad.
http://pyssligasussie.blogspot.se/2012/09/blad.html
Vackra bilder! Fint fångade :) Mittenbilden läcker!
SvaraRadera