Det är mycket som är
STENIGT där jag bor! Det finns ett slaggstensmagasin nedanför mitt hus.
Går man vidare kommer man till en å. Idag när jag gick till skogen laddade jag med ett paraply!
Det behövdes för det började spöregna!
Flera steniga bidrag hittar du
HÄR!
Jösses vilka mosstäckta stenar! Häftigt! Den bilden blir min favoritbild ur en fin triss!
SvaraRaderaFin triss! Men stenarna! Alldeles underbara med sin mossa!
SvaraRaderaHärliga bilder.
SvaraRaderaStenigt och mystiskt i bilderna.Gillar. Ha de gott.
SvaraRaderaGosch vilka bilder, men speciellt nummer tre!! Härligt! Sådana miljöer är så vackra....trolskt!
SvaraRaderaÅ, vilka ljuvliga bilder! Speciellt den sista, med trollskogen...så fin!
SvaraRaderaOj så mycket mossa som växer på dina stenar på trean... tjusigt. Man kan variera sig hur mycket som helst då det gäller sten o stenigt :) Tjusiga bilder.
SvaraRaderaVad vackert och "trollskt" med mossiga stenar :)
SvaraRaderaSå fint med de mossbeklädda stenarna, du tog fina bilder på din regniga promenad!
SvaraRaderaDen tredje bilden är riktigt härlig =)
SvaraRaderaLjuvliga foton!! :-)
SvaraRaderaKram M
tre olika, men härliga bidrag till stenigt!
SvaraRaderared
Vackra fotografier :)
SvaraRaderaMycket vacker och spännande triss du bjuder på. Kan inte välja favorit ;)
SvaraRadera