26 augusti 2012

Stenigt





Det är mycket som är STENIGT där jag bor! Det finns ett slaggstensmagasin nedanför mitt hus.
Går man vidare kommer man till en å. Idag när jag gick till skogen laddade jag med ett paraply!
Det behövdes för det började spöregna!

Flera steniga bidrag hittar du HÄR!


14 kommentarer:

  1. Jösses vilka mosstäckta stenar! Häftigt! Den bilden blir min favoritbild ur en fin triss!

    SvaraRadera
  2. Fin triss! Men stenarna! Alldeles underbara med sin mossa!

    SvaraRadera
  3. Stenigt och mystiskt i bilderna.Gillar. Ha de gott.

    SvaraRadera
  4. Gosch vilka bilder, men speciellt nummer tre!! Härligt! Sådana miljöer är så vackra....trolskt!

    SvaraRadera
  5. Å, vilka ljuvliga bilder! Speciellt den sista, med trollskogen...så fin!

    SvaraRadera
  6. Oj så mycket mossa som växer på dina stenar på trean... tjusigt. Man kan variera sig hur mycket som helst då det gäller sten o stenigt :) Tjusiga bilder.

    SvaraRadera
  7. Vad vackert och "trollskt" med mossiga stenar :)

    SvaraRadera
  8. Så fint med de mossbeklädda stenarna, du tog fina bilder på din regniga promenad!

    SvaraRadera
  9. Den tredje bilden är riktigt härlig =)

    SvaraRadera
  10. tre olika, men härliga bidrag till stenigt!
    red

    SvaraRadera
  11. Mycket vacker och spännande triss du bjuder på. Kan inte välja favorit ;)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)