20 augusti 2012

Metall


Skulptur i METALL, Skulpturparken i Engelsberg.
Fler bidrag HÄR!



10 kommentarer:

  1. Å så snygg skulptur! Dit har vi varit på gång med motorcyklarna...får se om vi hinner dit denna säsong....
    tack för skulpturtipset!

    SvaraRadera
  2. Hmmm...
    Någon med mycket fantasi har varit i skapartagen. :)

    Glad måndag!

    SvaraRadera
  3. Oj, så spännande! Men är det blå också metall? Det ser nästan ut som glas?

    SvaraRadera
  4. Spännande! I sommar har vi fått smak på skulpturparker, ett skönt koncept!
    Gillar din metall och blev också nyfiken på det blå!

    SvaraRadera
  5. Det flot at der findes parker som indholder skulpturer - Et meget flot billede!!!

    SvaraRadera
  6. Mosrom skulptur og flott bilde.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/08/20/mandagstema-54/

    SvaraRadera
  7. Fantasieggande skulptur! Får väldig lust att gå runt den och kolla från olika håll ;)

    SvaraRadera
  8. Herlig bidrag. Et kjempeflott kunstverk!

    SvaraRadera
  9. Det var verkligen vackert, jag gillar verkligen stålkonst!
    Lotta

    SvaraRadera
  10. Å du, så vackert konstverk i metall och så är det väl glas/plast eller?

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)