Å så snygg skulptur! Dit har vi varit på gång med motorcyklarna...får se om vi hinner dit denna säsong....tack för skulpturtipset!
Hmmm...Någon med mycket fantasi har varit i skapartagen. :)Glad måndag!
Oj, så spännande! Men är det blå också metall? Det ser nästan ut som glas?
Spännande! I sommar har vi fått smak på skulpturparker, ett skönt koncept!Gillar din metall och blev också nyfiken på det blå!
Det flot at der findes parker som indholder skulpturer - Et meget flot billede!!!
Mosrom skulptur og flott bilde.Ha en fin kveld.Mormorhttp://www.starbear.no/mormor/2012/08/20/mandagstema-54/
Fantasieggande skulptur! Får väldig lust att gå runt den och kolla från olika håll ;)
Herlig bidrag. Et kjempeflott kunstverk!
Det var verkligen vackert, jag gillar verkligen stålkonst!Lotta
Å du, så vackert konstverk i metall och så är det väl glas/plast eller?
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Å så snygg skulptur! Dit har vi varit på gång med motorcyklarna...får se om vi hinner dit denna säsong....
SvaraRaderatack för skulpturtipset!
Hmmm...
SvaraRaderaNågon med mycket fantasi har varit i skapartagen. :)
Glad måndag!
Oj, så spännande! Men är det blå också metall? Det ser nästan ut som glas?
SvaraRaderaSpännande! I sommar har vi fått smak på skulpturparker, ett skönt koncept!
SvaraRaderaGillar din metall och blev också nyfiken på det blå!
Det flot at der findes parker som indholder skulpturer - Et meget flot billede!!!
SvaraRaderaMosrom skulptur og flott bilde.
SvaraRaderaHa en fin kveld.
Mormor
http://www.starbear.no/mormor/2012/08/20/mandagstema-54/
Fantasieggande skulptur! Får väldig lust att gå runt den och kolla från olika håll ;)
SvaraRaderaHerlig bidrag. Et kjempeflott kunstverk!
SvaraRaderaDet var verkligen vackert, jag gillar verkligen stålkonst!
SvaraRaderaLotta
Å du, så vackert konstverk i metall och så är det väl glas/plast eller?
SvaraRadera