15 augusti 2012

Former



Imorgon är det dags för Formexmässan:)
Den där, den och den och kanske den...och jag behöver inte betala!
Rad upp rad ner, monter in monter ut, det blir inte mycket vila men det är kul!:)

Okej, då går jag och lägger mig för det blir tidig uppstigning...


7 kommentarer:

  1. Va kul!
    Jag har klockan på tre så jag ska nog stiga upp före dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sov gott så att du laddar ordentligt!

    SvaraRadera
  3. Låter ju inte alls fel..! :-D
    Ha så roligt.

    Kram M

    SvaraRadera
  4. Fint att sitta här en stund och njuta

    SvaraRadera
  5. Härligt! Ska också försöka hinna dit under helgen:-)

    SvaraRadera
  6. Kul!Berätta och visa bilder tack... :)

    Trevlig helg! kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)