Imorgon är det dags för Formexmässan:)
Den där, den och den och kanske den...och jag behöver inte betala!
Rad upp rad ner, monter in monter ut, det blir inte mycket vila men det är kul!:)
Okej, då går jag och lägger mig för det blir tidig uppstigning...
Va kul!
SvaraRaderaJag har klockan på tre så jag ska nog stiga upp före dig :)
Kram
Sov gott så att du laddar ordentligt!
SvaraRaderaKul! Sov nu så gott!
SvaraRaderaLåter ju inte alls fel..! :-D
SvaraRaderaHa så roligt.
Kram M
Fint att sitta här en stund och njuta
SvaraRaderaHärligt! Ska också försöka hinna dit under helgen:-)
SvaraRaderaKul!Berätta och visa bilder tack... :)
SvaraRaderaTrevlig helg! kram