27 augusti 2012

Drick det!



Den här bilden har jag visat tidigare men då var den en i mängden. Den tål att upprepas!
En tidig morgon ute på havet och kaffet har väl aldrig smakat bättre!

 Är du törstig, gå in HÄR!



6 kommentarer:

  1. Med en vy som den så kan jag tänka mig att kaffet är extra gott t.o.m. :)

    SvaraRadera
  2. Absolut måste kaffet smaka helt ljuvligt i den miljön!

    SvaraRadera
  3. Åh herregud. Livsnjutning i sin renaste form! Jag vill vara där, i den stunden och bara leva den :)

    SvaraRadera
  4. Bästa kaffet på hela veckan!!
    Fin bild!
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)