Lovely!
Vilka sötsaker!!! Detta sagt av en som egentligen varken gillar hundar, katter eller sötsaker;-) Å kortet på katten är helt enkelt underbar:-)
En massa sötsaker
Mmmm... vilken massa godingar!Ha en bra fredag :)
Sista bilden är rolig, kom katten på dig? Ser ut som en polis som frågar om du druckit när du stoppats på en kontroll ;) :)
Vilket roligt kort på saffran. :)
Katten och bakelsen väljer jag. :)
Så söta foton! Men det sista med Saffran tar nog priset! Gulle!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Lovely!
SvaraRaderaVilka sötsaker!!! Detta sagt av en som egentligen varken gillar hundar, katter eller sötsaker;-) Å kortet på katten är helt enkelt underbar:-)
SvaraRaderaEn massa sötsaker
SvaraRaderaMmmm... vilken massa godingar!
SvaraRaderaHa en bra fredag :)
Sista bilden är rolig, kom katten på dig? Ser ut som en polis som frågar om du druckit när du stoppats på en kontroll ;) :)
SvaraRaderaVilket roligt kort på saffran. :)
SvaraRaderaKatten och bakelsen väljer jag. :)
SvaraRaderaSå söta foton! Men det sista med Saffran tar nog priset! Gulle!
SvaraRadera