03 maj 2012

Sött i helgen!


Sally



Tyra



Bakelse


Saffran




8 kommentarer:

  1. Vilka sötsaker!!! Detta sagt av en som egentligen varken gillar hundar, katter eller sötsaker;-) Å kortet på katten är helt enkelt underbar:-)

    SvaraRadera
  2. Mmmm... vilken massa godingar!
    Ha en bra fredag :)

    SvaraRadera
  3. Sista bilden är rolig, kom katten på dig? Ser ut som en polis som frågar om du druckit när du stoppats på en kontroll ;) :)

    SvaraRadera
  4. Vilket roligt kort på saffran. :)

    SvaraRadera
  5. Katten och bakelsen väljer jag. :)

    SvaraRadera
  6. Så söta foton! Men det sista med Saffran tar nog priset! Gulle!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)