08 april 2012

Lång


 På promenad, genom stan...


Bakom en LÅNG mur finns en mysig liten trädgård.


Ett tivoli har kommit till stan och står i en LÅNG rad längs med ån!


En LÅNG rad av gamla röda hus längs med kullerstensgatan.

Fototriss är igång igen och jag fick användning av mina bilder från min promenadväg till jobbet! Temat är LÅNG och jag har tolkat det så här! Andra tolkningar hittar du DÄR!


28 kommentarer:

  1. Långa fina bilder! Skulle gärna vilja gå en långpromenad där!

    SvaraRadera
  2. Så mysiga röda byggnader.. *charmigt*

    SvaraRadera
  3. Fin triss - där skulle jag gärna ta en liten promenad tillsammans med kameran... :)
    Ha en bra fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  4. Vilka jättefina stadsbilder. Bra trissat!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder, jättefin triss!

    SvaraRadera
  6. Toppen triss! En tivoli mitt i stan och längs en gata är verkligen ovanlig, de brukar ju hålla hus på en parkeringsplats utanför stan. Jättekul! Åsdå gillar jag trean, så vackert svenskt!

    SvaraRadera
  7. Mysig liten triss, gillar cirkusvagnarnas speglingar i vattnet.
    Ha en skön påskdag;-)

    SvaraRadera
  8. Fina långa bilder. Den tredje bilden är hur charmig som helst.

    SvaraRadera
  9. Mysigt! Vilken stad är detta?

    SvaraRadera
  10. Färgstarka vackra gladbilder ! Snygg speglig i ån du fångat. Den sista bilden ser för härlig ut med kullerstensgatan och de gamla faluröda husen. Finns garanterat inte att finna på Malta.

    SvaraRadera
  11. Vilka mysiga miljöer, försökte lista ut var, men lyckades inte.

    SvaraRadera
  12. Fina, liksom glada, bilder från din stad. Mycket färg, vatten och ett tivoli att toppa intrycket med. Najs!!

    SvaraRadera
  13. Det var en flott triss.
    Særlig speilingen i elven.
    ha en fin mandag.
    Hilsen mormor på klagemuren.

    SvaraRadera
  14. En perfekt tolkning och fina bilder är det också!

    SvaraRadera
  15. Fint tolkat och fina bilder...

    SvaraRadera
  16. Vilken fin promenad det är till ditt jobb. Fina bilder och bra tolkning!

    SvaraRadera
  17. Så fin promenad du hade till jobbet och kom på nu - tack vare dig - att jag måste ta med barnbarnen på cirkus!

    SvaraRadera
  18. Vad fint du har fått till färgerna! Fin triss kul tolkning.

    SvaraRadera
  19. Vilken härlig promenadväg till jobbet du har.
    Skulle gärna gå där längs ån.
    Mysiga bilder du visar!
    Flott triss. :-)
    Det är något speciellt med kullerstensgator, väljer sista fotot i din triss.

    SvaraRadera
  20. Fina tolkningar av ordet LÅNG = ))
    Hoppas du har haft en härlig påsk.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  21. Gillar ditt bildval och färgerna som skiner så fint i alla bilderna :)

    SvaraRadera
  22. Och det var riktigt tjusigt tolkat! ;)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)