På promenad, genom stan...
Bakom en LÅNG mur finns en mysig liten trädgård.
Ett tivoli har kommit till stan och står i en LÅNG rad längs med ån!
En LÅNG rad av gamla röda hus längs med kullerstensgatan.
Fototriss är igång igen och jag fick användning av mina bilder från min promenadväg till jobbet! Temat är LÅNG och jag har tolkat det så här! Andra tolkningar hittar du DÄR!




Långa fina bilder! Skulle gärna vilja gå en långpromenad där!
SvaraRaderaHärliga bilder :)
SvaraRaderaFin triss :)
SvaraRaderaSå mysiga röda byggnader.. *charmigt*
SvaraRaderaFin triss - där skulle jag gärna ta en liten promenad tillsammans med kameran... :)
SvaraRaderaHa en bra fortsättning på helgen!
Vilka jättefina stadsbilder. Bra trissat!
SvaraRaderaVilka härliga bilder, jättefin triss!
SvaraRaderaToppen triss! En tivoli mitt i stan och längs en gata är verkligen ovanlig, de brukar ju hålla hus på en parkeringsplats utanför stan. Jättekul! Åsdå gillar jag trean, så vackert svenskt!
SvaraRaderaMysig liten triss, gillar cirkusvagnarnas speglingar i vattnet.
SvaraRaderaHa en skön påskdag;-)
Fina långa bilder. Den tredje bilden är hur charmig som helst.
SvaraRaderaMysigt! Vilken stad är detta?
SvaraRaderaFin lång triss.
SvaraRaderaFärgstarka vackra gladbilder ! Snygg speglig i ån du fångat. Den sista bilden ser för härlig ut med kullerstensgatan och de gamla faluröda husen. Finns garanterat inte att finna på Malta.
SvaraRaderaVilka mysiga miljöer, försökte lista ut var, men lyckades inte.
SvaraRaderaFina, liksom glada, bilder från din stad. Mycket färg, vatten och ett tivoli att toppa intrycket med. Najs!!
SvaraRaderaDet var en flott triss.
SvaraRaderaSærlig speilingen i elven.
ha en fin mandag.
Hilsen mormor på klagemuren.
En perfekt tolkning och fina bilder är det också!
SvaraRaderaFint tolkat och fina bilder...
SvaraRaderaVilken fin promenad det är till ditt jobb. Fina bilder och bra tolkning!
SvaraRaderaSå fin promenad du hade till jobbet och kom på nu - tack vare dig - att jag måste ta med barnbarnen på cirkus!
SvaraRaderaVad fint! Vilken stad bor du i?
SvaraRaderaVad fint du har fått till färgerna! Fin triss kul tolkning.
SvaraRaderaVilken härlig promenadväg till jobbet du har.
SvaraRaderaSkulle gärna gå där längs ån.
Mysiga bilder du visar!
Flott triss. :-)
Det är något speciellt med kullerstensgator, väljer sista fotot i din triss.
så fina bilder :)
SvaraRaderaFina tolkningar av ordet LÅNG = ))
SvaraRaderaHoppas du har haft en härlig påsk.
Kram Helene.
Gillar ditt bildval och färgerna som skiner så fint i alla bilderna :)
SvaraRaderaFint trissat till temat :)
SvaraRaderaOch det var riktigt tjusigt tolkat! ;)
SvaraRadera