14 april 2012

Glädje


Glädje! Svårt tänkte jag, för det finns så mycket...
Idag när jag läste tidningen såg jag det här och 
det fick mig att småle och gjorde mig glad!

Fler tolkningar av GLÄDJE, <-----klicka!


15 kommentarer:

  1. Och hur kan man bli annat än glad (om än vemodigt glad ibland) av Nalle Puh!? :-)

    SvaraRadera
  2. Klart att man blir glad av kloka ord från Nalle Puh :)

    SvaraRadera
  3. Tack för det, småler också för visst är det bra sagt av Puh! ;)

    SvaraRadera
  4. Ja Nalle Puh har sagt mycket tänkvärt;-)
    Ha en skön helg;-)

    SvaraRadera
  5. Flott sagt av Ole Brumm. Ha en flott helg.
    Hilsen mormor på klagemuren

    SvaraRadera
  6. Det var så jag skulle gjort igår alltså, när väggtermometern for ner med ett brak precis bakom mig.

    Å andra sidan var det ingen som såg när jag hoppade till. Men rädd blev jag... :)

    SvaraRadera
  7. Jag blir allltid glad över Nalle Puhs kloka ord!

    SvaraRadera
  8. Du har helt rätt, Nalles Puhs ord får mig alltid att le lite extra!

    SvaraRadera
  9. Han är allt för gullig och klok lilla Puh. Härlig tolkning.

    SvaraRadera
  10. Fint att du gjort bilden lite repig och sliten!

    SvaraRadera
  11. Nalle Puh är så himla klok.
    Kramen

    SvaraRadera
  12. Hahaha, javisst, så kan man ju göra :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)