Idag är det lördag...nej, söndag...
Är det fredag eller??
Här kommer fler bilder på björken som alla barn hjälpt till att pynta med fjädrar och annat! Nu står den säkert upprätt och fin, som en prydnad på torget! En fin tradition de infört!
Jag har hittat en klänning, från Indiska!
-Det ser ut som en tantklänning, sa Julia, jag skulle inte kunna ha den!
-Då är jag väl en tant då, och det är inte du som ska ha den! Jag kan ju alltid använda den som nattlinne!
Själv kan jag se mig själv i den en ljummen kväll i Turkiet på min solbrända kropp...
Men jag börjar med att ta på mig den ikväll:)




Klart fint med så färgglad tradition!
SvaraRaderaVerkligen en rolig tradition att klä björken, lite midsommarstång över det. Riktigt kul!
SvaraRaderaKlänningen vill jag nog se en bättre bild på innan jag kommenterar...;-)
tur att vi inte tycker lika :)
SvaraRaderafin påskbjörk
GLAD PÅSK
kramar
Stuntsamma vilken dag det är. Jag är i alla fall ledig och det är huvudsaken! :-D
SvaraRaderaHihi, det tillhör att dissa föräldrarnas kläder. ;)
SvaraRaderaDe blir blommigt här me :)
SvaraRaderaKram
Kikar in och önskar dig en Glad Påsk!
SvaraRaderaKram
Indiska är en av favoritbutikerna för mig. Synd bara att den inte finns i vår lilla stad.
SvaraRaderaSer så fin ut. Och vad skönt att du får ha den i fred. :)
Kul björk, vi behöver nog lite färg nu när våren fått bakslag några gånger, Glad Påsk.
SvaraRaderaBåde påskträd och klänning gillar jag!
SvaraRaderaGlad påsk!
vi har också en pyntad björk som dagisbarnen fixa till, nere på vårt torg. :)
SvaraRadera