06 april 2012

Färger


Idag är det lördag...nej, söndag...
Är det fredag eller??


Här kommer fler bilder på björken som alla barn hjälpt till att pynta med fjädrar och annat! Nu står den säkert upprätt och fin, som en prydnad på torget! En fin tradition de infört!


Jag har hittat en klänning, från Indiska!
-Det ser ut som en tantklänning, sa Julia, jag skulle inte kunna ha den!
-Då är jag väl en tant då, och det är inte du som ska ha den! Jag kan ju alltid använda den som nattlinne!
Själv kan jag se mig själv i den en ljummen kväll i Turkiet på min solbrända kropp...
Men jag börjar med att ta på mig den ikväll:)




11 kommentarer:

  1. Klart fint med så färgglad tradition!

    SvaraRadera
  2. Verkligen en rolig tradition att klä björken, lite midsommarstång över det. Riktigt kul!
    Klänningen vill jag nog se en bättre bild på innan jag kommenterar...;-)

    SvaraRadera
  3. tur att vi inte tycker lika :)
    fin påskbjörk
    GLAD PÅSK
    kramar

    SvaraRadera
  4. Stuntsamma vilken dag det är. Jag är i alla fall ledig och det är huvudsaken! :-D

    SvaraRadera
  5. Hihi, det tillhör att dissa föräldrarnas kläder. ;)

    SvaraRadera
  6. De blir blommigt här me :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Kikar in och önskar dig en Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Indiska är en av favoritbutikerna för mig. Synd bara att den inte finns i vår lilla stad.

    Ser så fin ut. Och vad skönt att du får ha den i fred. :)

    SvaraRadera
  9. Kul björk, vi behöver nog lite färg nu när våren fått bakslag några gånger, Glad Påsk.

    SvaraRadera
  10. Både påskträd och klänning gillar jag!
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  11. vi har också en pyntad björk som dagisbarnen fixa till, nere på vårt torg. :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)