Båda är ju jättegoda! Ja till Turkiet åvervänder vi gärna - inte bara för dryckerna utan maten, vädret och den oerhört trevliga befolkningen. Ja å dom snygga kyparna också såklart;-)
Jag måste hålla mig till barnvarianter så undrar genast: vad är det för dryck? sv: Bubblor, betyder det pegnar? Det skulle inte vara dumt om några oväntade var på väg! :)
De ser goda ut båda två!
SvaraRaderaÄpplete och rosé?
De ser goda ut båda två!
SvaraRaderaÄpplete och rosé?
Ser läskande och goda ut båda varianterna;-)
SvaraRaderaHihi ja den vinflaskan har nog legat där ett bra tag;-))
Åh, gott! :-D
SvaraRaderaBåda är ju jättegoda! Ja till Turkiet åvervänder vi gärna - inte bara för dryckerna utan maten, vädret och den oerhört trevliga befolkningen. Ja å dom snygga kyparna också såklart;-)
SvaraRaderaJag måste hålla mig till barnvarianter så undrar genast: vad är det för dryck?
SvaraRaderasv: Bubblor, betyder det pegnar? Det skulle inte vara dumt om några oväntade var på väg! :)
Mmm.. den där vuxendrycken ser god ut!
SvaraRaderaLäskande bilder :)
SvaraRaderaSer gott och läskande ut. :)
SvaraRaderaSäkert gott i båda glasen!
SvaraRaderaTycker både dryckerna ser lockande och goda ut. Nu föredrar jag den barnvänliga men till helgen kanske ett gott rött smakar perfekt.
SvaraRaderaja, båda ser verkligen läskande ut!
SvaraRaderaLängtar efter semester med sol och värme och god dryck!
Inte jättelångt kvar nu! :)
SvaraRadera