22 april 2012

Dryck


En barnvänlig...


...och en vuxendryck!


Två exempel på läskande drycker när man turistar i Turkiet!
Tryck på DRYCK så får du se flera!:)



13 kommentarer:

  1. De ser goda ut båda två!
    Äpplete och rosé?

    SvaraRadera
  2. De ser goda ut båda två!
    Äpplete och rosé?

    SvaraRadera
  3. Ser läskande och goda ut båda varianterna;-)
    Hihi ja den vinflaskan har nog legat där ett bra tag;-))

    SvaraRadera
  4. Båda är ju jättegoda! Ja till Turkiet åvervänder vi gärna - inte bara för dryckerna utan maten, vädret och den oerhört trevliga befolkningen. Ja å dom snygga kyparna också såklart;-)

    SvaraRadera
  5. Jag måste hålla mig till barnvarianter så undrar genast: vad är det för dryck?
    sv: Bubblor, betyder det pegnar? Det skulle inte vara dumt om några oväntade var på väg! :)

    SvaraRadera
  6. Mmm.. den där vuxendrycken ser god ut!

    SvaraRadera
  7. Säkert gott i båda glasen!

    SvaraRadera
  8. Tycker både dryckerna ser lockande och goda ut. Nu föredrar jag den barnvänliga men till helgen kanske ett gott rött smakar perfekt.

    SvaraRadera
  9. ja, båda ser verkligen läskande ut!
    Längtar efter semester med sol och värme och god dryck!

    SvaraRadera
  10. Inte jättelångt kvar nu! :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)