14 mars 2012

Utanför






20 kommentarer:

  1. Snygg bild! Gillar att den är en "detaljbild" :-) Och att bilarna är rena ;-)

    SvaraRadera
  2. Mormor var imponert over hvor rene bilene var. Lekkert.

    SvaraRadera
  3. Kommentarerna avslöjar att vissa bilägare inte har fullt så rena bilar ;-)

    Elegant foto, säger jag som inte har bil (men skitiga fönster)

    SvaraRadera
  4. Lekkert!Både bilen og bildet!

    SvaraRadera
  5. Tycker mig skymta en vovve i bilen längst bort. Den vill nog hellre vara med dig utanför bilen :0) Snygga linjer i fotot.

    SvaraRadera
  6. Snyggt foto.
    Elegant lösning på temat.
    Läcker bild. :-)

    SvaraRadera
  7. Riktig lekkert! Har for tiden "hang ups" på tilsvarende motiver!
    Ha en flott dag)

    SvaraRadera
  8. Fin bild! Och så är man jätte nyfiken vem som kikar ut! Kan inte riktig se om det är en hund eller ett barn (ser bara stora ögonen)
    Kul!

    SvaraRadera
  9. En vacker röd bil utanför hos dig.Min favoritfärg på bilar.

    SvaraRadera
  10. Utanför en snygg vältvättad vaxad bil ivarje fall, men jag kan inte se vilken modell....

    SvaraRadera
  11. Utanför en snygg vältvättad vaxad bil ivarje fall, men jag kan inte se vilken modell....

    SvaraRadera
  12. Där står den - parkerad utanför din dörr. och h*n kunde vara vår, fast vår är en Peugeot, men röd är den också.
    Toppen bild!

    SvaraRadera
  13. Kul lösning på temat.. fin bild oxså :)

    SvaraRadera
  14. Verkligen snygg bil där utanför!

    SvaraRadera
  15. Ny bil? Snyggt med färg och form iaf!
    sv: japp, mycket blir det ;)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)