Snygg bild! Gillar att den är en "detaljbild" :-) Och att bilarna är rena ;-)
Mormor var imponert over hvor rene bilene var. Lekkert.
Kommentarerna avslöjar att vissa bilägare inte har fullt så rena bilar ;-)Elegant foto, säger jag som inte har bil (men skitiga fönster)
Skinande blank!
Lekkert!Både bilen og bildet!
Tycker mig skymta en vovve i bilen längst bort. Den vill nog hellre vara med dig utanför bilen :0) Snygga linjer i fotot.
Snyggt foto.Elegant lösning på temat.Läcker bild. :-)
Skønt billede..;-D
Riktig lekkert! Har for tiden "hang ups" på tilsvarende motiver!Ha en flott dag)
Ren bil :)
Fin bild! Och så är man jätte nyfiken vem som kikar ut! Kan inte riktig se om det är en hund eller ett barn (ser bara stora ögonen)Kul!
En vacker röd bil utanför hos dig.Min favoritfärg på bilar.
Utanför en snygg vältvättad vaxad bil ivarje fall, men jag kan inte se vilken modell....
Där står den - parkerad utanför din dörr. och h*n kunde vara vår, fast vår är en Peugeot, men röd är den också.Toppen bild!
Kul lösning på temat.. fin bild oxså :)
Verkligen snygg bil där utanför!
Nytvättad? :)
Fina färger och enkla linjer.
Ny bil? Snyggt med färg och form iaf!sv: japp, mycket blir det ;)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Snygg bild! Gillar att den är en "detaljbild" :-) Och att bilarna är rena ;-)
SvaraRaderaMormor var imponert over hvor rene bilene var. Lekkert.
SvaraRaderaKommentarerna avslöjar att vissa bilägare inte har fullt så rena bilar ;-)
SvaraRaderaElegant foto, säger jag som inte har bil (men skitiga fönster)
Skinande blank!
SvaraRaderaLekkert!Både bilen og bildet!
SvaraRaderaTycker mig skymta en vovve i bilen längst bort. Den vill nog hellre vara med dig utanför bilen :0) Snygga linjer i fotot.
SvaraRaderaSnyggt foto.
SvaraRaderaElegant lösning på temat.
Läcker bild. :-)
Skønt billede..;-D
SvaraRaderaRiktig lekkert! Har for tiden "hang ups" på tilsvarende motiver!
SvaraRaderaHa en flott dag)
Ren bil :)
SvaraRaderaFin bild! Och så är man jätte nyfiken vem som kikar ut! Kan inte riktig se om det är en hund eller ett barn (ser bara stora ögonen)
SvaraRaderaKul!
En vacker röd bil utanför hos dig.Min favoritfärg på bilar.
SvaraRaderaUtanför en snygg vältvättad vaxad bil ivarje fall, men jag kan inte se vilken modell....
SvaraRaderaUtanför en snygg vältvättad vaxad bil ivarje fall, men jag kan inte se vilken modell....
SvaraRaderaDär står den - parkerad utanför din dörr. och h*n kunde vara vår, fast vår är en Peugeot, men röd är den också.
SvaraRaderaToppen bild!
Kul lösning på temat.. fin bild oxså :)
SvaraRaderaVerkligen snygg bil där utanför!
SvaraRaderaNytvättad? :)
SvaraRaderaFina färger och enkla linjer.
SvaraRaderaNy bil? Snyggt med färg och form iaf!
SvaraRaderasv: japp, mycket blir det ;)