26 mars 2012

Nytt liv


Ett riktig vårtema, 
NYTT LIV! 
Jag letade inne och behövde inte 
gå längre än till vitlöksburken:) 
Dags att stoppa den i jorden!

Fler bilder finner du HÄR!




9 kommentarer:

  1. Super flot bidrag:)

    Knus og kram herfra

    SvaraRadera
  2. Vilken livskraft det finns i en vitlöksklyffta.
    Ha en bra måndag.

    SvaraRadera
  3. Nytt liv i hvitløken? Setter du den ut?
    Flott.

    SvaraRadera
  4. Vilken otrolig fyndig tolkning! Jag brukar slänga vitlöken när den ser ut som din. Asså, man ska alltså plantera den då. Tack Kicki!

    SvaraRadera
  5. Det gäller att ta tillvara på det som är på gång - i med i jorden bara!!

    SvaraRadera
  6. Absolut dags med den ner i jorden och det är så lättsamt att odla vitlök...

    SvaraRadera
  7. Kjempe flott bilde til dagens tema!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)