Super flot bidrag:)Knus og kram herfra
Ojjj flot billede. :-)
Vilken livskraft det finns i en vitlöksklyffta. Ha en bra måndag.
Nytt liv i hvitløken? Setter du den ut?Flott.
Den som spar han har :)
Vilken otrolig fyndig tolkning! Jag brukar slänga vitlöken när den ser ut som din. Asså, man ska alltså plantera den då. Tack Kicki!
Det gäller att ta tillvara på det som är på gång - i med i jorden bara!!
Absolut dags med den ner i jorden och det är så lättsamt att odla vitlök...
Kjempe flott bilde til dagens tema!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Super flot bidrag:)
SvaraRaderaKnus og kram herfra
Ojjj flot billede. :-)
SvaraRaderaVilken livskraft det finns i en vitlöksklyffta.
SvaraRaderaHa en bra måndag.
Nytt liv i hvitløken? Setter du den ut?
SvaraRaderaFlott.
Den som spar han har :)
SvaraRaderaVilken otrolig fyndig tolkning! Jag brukar slänga vitlöken när den ser ut som din. Asså, man ska alltså plantera den då. Tack Kicki!
SvaraRaderaDet gäller att ta tillvara på det som är på gång - i med i jorden bara!!
SvaraRaderaAbsolut dags med den ner i jorden och det är så lättsamt att odla vitlök...
SvaraRaderaKjempe flott bilde til dagens tema!
SvaraRadera