Oj, är det ett hjärta av marmor? Så vackert, verkligen flera nyanser.
Ett så läckert hjärta!
Det är agat!
Vilket vackert hjärta i bruna nyanser!
Et nyansert hjerte?Flott bilde.Ha en god dag
Ah...flera nyanser av brunt! Så fin!!
Det hjärtat vill jag ha! :) Snyggt tolkat!
Det er et smukt hjerte...;-D
Urfint.
Vilket fint halsband!
Hjärta i agat? Det har aldrig sett. Så vackert!
Fina bruna nyanser!
Läckert och ovanligt! Har aldrig sett ett sådant hjärta förut, det har liksom en annorlunda form.
Så snyggt hjärta i olika nyanser...tror inte det är ett smycke för jag ser ingen kedja.
Vackert hjärta i fina nyanser. :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Oj, är det ett hjärta av marmor? Så vackert, verkligen flera nyanser.
SvaraRaderaEtt så läckert hjärta!
SvaraRaderaDet är agat!
SvaraRaderaVilket vackert hjärta i bruna nyanser!
SvaraRaderaEt nyansert hjerte?
SvaraRaderaFlott bilde.
Ha en god dag
Ah...flera nyanser av brunt! Så fin!!
SvaraRaderaDet hjärtat vill jag ha! :) Snyggt tolkat!
SvaraRaderaDet er et smukt hjerte...;-D
SvaraRaderaUrfint.
SvaraRaderaVilket fint halsband!
SvaraRaderaHjärta i agat? Det har aldrig sett. Så vackert!
SvaraRaderaFina bruna nyanser!
SvaraRaderaLäckert och ovanligt! Har aldrig sett ett sådant hjärta förut, det har liksom en annorlunda form.
SvaraRaderaSå snyggt hjärta i olika nyanser...tror inte det är ett smycke för jag ser ingen kedja.
SvaraRaderaVackert hjärta i fina nyanser. :)
SvaraRadera