21 mars 2012

Nyanser av...






15 kommentarer:

  1. Oj, är det ett hjärta av marmor? Så vackert, verkligen flera nyanser.

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert hjärta i bruna nyanser!

    SvaraRadera
  3. Et nyansert hjerte?
    Flott bilde.
    Ha en god dag

    SvaraRadera
  4. Ah...flera nyanser av brunt! Så fin!!

    SvaraRadera
  5. Det hjärtat vill jag ha! :) Snyggt tolkat!

    SvaraRadera
  6. Det er et smukt hjerte...;-D

    SvaraRadera
  7. Hjärta i agat? Det har aldrig sett. Så vackert!

    SvaraRadera
  8. Fina bruna nyanser!

    SvaraRadera
  9. Läckert och ovanligt! Har aldrig sett ett sådant hjärta förut, det har liksom en annorlunda form.

    SvaraRadera
  10. Så snyggt hjärta i olika nyanser...tror inte det är ett smycke för jag ser ingen kedja.

    SvaraRadera
  11. Vackert hjärta i fina nyanser. :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)