...jag är "bloggare" också och
min blogg fyller 3 år idag!
Var det någon som kom ihåg det? Nej, ingen skönsång eller frukost på sängen...!
Kära du, jag är glad när du tittar in och säger något snällt eller bara hej! Du kanske är en av dem som varit med från början eller har du hittat mig nyligen? Hur hittade du mig?
Bloggvärlden är en egen liten värld och vänner kommer och går, precis som i verkliga livet!
Du behöver aldrig känna dig ensam!
Nu börjar ett nytt år och jag bara undrar, är det något du undrar?!:)
Puss & kram
Jag hittade hit för bara ett litet tag sedan. Du hade kommenterat någonstans (kommer inte ihåg var nu) och jag klickade in mig hos dig. Det är en riktigt fin blogg du har här.
SvaraRaderaOch Grattis! :)
Grattis på dagen fina blogg. Kommer inte ihåg hur jag hittade hit men jag är tacksam att jag gjorde det.
SvaraRaderaKram
Grattis på treårsdagen! Måste säga att din treåring är extremt "vuxen". Den är väldigt verbal, den kan lägga upp foton och delta i fototeman:-)
SvaraRaderaBloggvärlden är fantastisk! Vilken mångfald man hittar här.
Nu är jag ju "stammis" hos dig, men jag tror att du hittade mig först.
Tänkte just skriva men BP hann före: en väldigt brådmogen treåring! ;)
SvaraRaderaKommer inte ihåg hur jag hittade dig, men jag tror det var genom någon kommentar eller kanske en av alla fotoutmaningar/ teman som finns.
SvaraRaderaÄr i alla fall glad att jag hittat hit och tänker fortsätta att följa dig :)
Kram och grattis på treårsdagen!
♥
Har inte läst jättelänge, men kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade hit faktiskt... *funderar* :-)
SvaraRaderaGrattis syrran!
SvaraRaderaSå du är en månad yngre än mig :)
kram kram
Happy b-day to the blog! (jag kände mig lite internationell)
SvaraRaderaTre år är verkligen inte illa! Tyvärr kan jag inte minnas hur vi hittat varandra.
God morgon!
Stort Grattis på tre-års-bloggar-dagen!
SvaraRaderaGrattis på 3-årsdagen! Kommer inte ihåg hur jag hittat hit men gissar att det är via någon fotoutmaning.
SvaraRaderaHa en bra dag! :)
JAg hittade dig nog för ett halvår sedan eller nåt sånt.
SvaraRaderaHur? Ingen aning, ramlade nog in via någon annan blogg skulle jag tro.
Grattis på bloggfödelsedagen! :)
SvaraRaderaMinns inte genom vem jag hittade hit, men via din kommentar hos någon annan bloggare var det. Tur för mig! :)
Kram på dig kära du!
Grattis på 3årsdagen. Kom inte ihåg hur jag hittade hit.
SvaraRaderaFredagskramar