
Fransar I FOKUS blev det för mig. Först tänkte jag fota ute, videung eller nåt, men tänkte att det blir väl snart vårtecken som tema snart så då fick det vara!
Tur jag har min modell, Julia, som gärna ställer upp när mamma önskar!
Fler bilder i fokus hittar du HÄR!



Underbara makrobilder!
SvaraRaderaFin triss och du, vilka ögonfransar!!! Blir väldigt, väldigt avis! ;)
SvaraRaderaOmgångens absolut bästa bidrag! Vilka foton du fick till Kicki!!!
SvaraRaderaÅsså får du fråga Julia hur f*n man får till sådana härliga ögonfransar.
Vilka otroligt vackra ögonfransar och jättefin triss. :)
SvaraRaderaVilka fina fransar och lyckad triss.
SvaraRaderaTack tack!
SvaraRaderaVilka fantastiska bilder du har! Gillas mycket!!
Gillar! Mycket! Sista bilden i svartvitt är fantastisk!
SvaraRaderaVilka närbilder. Härlig trissat - min favorit får nog bli den sista trissbilden.
SvaraRaderaLyckliga ägarinnan av dessa vackra ögon!
SvaraRaderaSvag för s/v så sista bilden blir min favvo!
Wow, så fint fotat och bra tolkat!
SvaraRaderaJag är svag för ögon, snygga bilder!
SvaraRaderaWow!! Vilka oerhört vackra bilder!! Gillar tvåans vinkling.
SvaraRaderaUtan tvekan i fokus. Bästa hitills ! Snyggt och skickligt fotat och vilka ögonfransar !! Första bilden är väldigt bra. Ögon kan vara svåra att få stil på. Speciellt i närbild men här har du lyckats fantastiskt.
SvaraRaderaSällan man ser ett öga så nära.
SvaraRaderaÖgon fransar är fina !!
SvaraRaderaHa en härlig måndag.
Kram Helene.
Underbara ögonfrans-bilder!!!
SvaraRaderaSnyggt!!!
SvaraRaderaFina Julia, dom fransarna vill jag ju ha :)
SvaraRaderaKram
Vilka underbart vackra fransar dottern har!
SvaraRaderaBilderna är fantastiska!
Vackert fokuserade fransar. Gillar den sista svartvita.
SvaraRaderaDet blev ju en fin och originell triss. Snyggt fokus.
SvaraRadera