11 mars 2012

I fokus







Fransar I FOKUS blev det för mig. Först tänkte jag fota ute, videung eller nåt, men tänkte att det blir väl snart vårtecken som tema snart så då fick det vara!
Tur jag har min modell, Julia, som gärna ställer upp när mamma önskar!
Fler bilder i fokus hittar du HÄR!


21 kommentarer:

  1. Fin triss och du, vilka ögonfransar!!! Blir väldigt, väldigt avis! ;)

    SvaraRadera
  2. Omgångens absolut bästa bidrag! Vilka foton du fick till Kicki!!!
    Åsså får du fråga Julia hur f*n man får till sådana härliga ögonfransar.

    SvaraRadera
  3. Vilka otroligt vackra ögonfransar och jättefin triss. :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina fransar och lyckad triss.

    SvaraRadera
  5. Tack tack!

    Vilka fantastiska bilder du har! Gillas mycket!!

    SvaraRadera
  6. Gillar! Mycket! Sista bilden i svartvitt är fantastisk!

    SvaraRadera
  7. Vilka närbilder. Härlig trissat - min favorit får nog bli den sista trissbilden.

    SvaraRadera
  8. Lyckliga ägarinnan av dessa vackra ögon!
    Svag för s/v så sista bilden blir min favvo!

    SvaraRadera
  9. Wow, så fint fotat och bra tolkat!

    SvaraRadera
  10. Jag är svag för ögon, snygga bilder!

    SvaraRadera
  11. Wow!! Vilka oerhört vackra bilder!! Gillar tvåans vinkling.

    SvaraRadera
  12. Utan tvekan i fokus. Bästa hitills ! Snyggt och skickligt fotat och vilka ögonfransar !! Första bilden är väldigt bra. Ögon kan vara svåra att få stil på. Speciellt i närbild men här har du lyckats fantastiskt.

    SvaraRadera
  13. Sällan man ser ett öga så nära.

    SvaraRadera
  14. Ögon fransar är fina !!
    Ha en härlig måndag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  15. Underbara ögonfrans-bilder!!!

    SvaraRadera
  16. Fina Julia, dom fransarna vill jag ju ha :)
    Kram

    SvaraRadera
  17. Vilka underbart vackra fransar dottern har!
    Bilderna är fantastiska!

    SvaraRadera
  18. Vackert fokuserade fransar. Gillar den sista svartvita.

    SvaraRadera
  19. Det blev ju en fin och originell triss. Snyggt fokus.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)