19 februari 2012

Upprepningar





Jag har varit i bikinis värld, i en katalog! Om och om igen tittade jag, och jag letade...och jag hittade ingenting! Baddräktsmodet ledde mig direkt in i resvärlden... Tack Turkiet för att du bidrar med så många bilder till olika fotoutmaningar, denna gång UPPREPNINGAR (<--klicka)!
Tycker du det ser grått ut så stämmer det för vi hade några regniga dagar i maj, då vi var där!
Men ändå kan jag längta...

Nu ska vi se om vi kan boka en resa istället, måste vara lättare än att hitta en bikini;)





20 kommentarer:

  1. Hihi, även om ni hade regn så ser det betydligt varmare ut än nu när vi var i Istanbul. Snö, blåst och allmänt pissväder. :)

    SvaraRadera
  2. Härlig triss, oj vad jag längtar till semester :P

    SvaraRadera
  3. Hi hi ja men du att resa i en katalog är ju underbart intressant...

    SvaraRadera
  4. Tack för dessa repetitioner, perfekt en såhär grå dag. Å även om det var grått i Turkiet så var det åtminstone 20 grader varmare. Boka resta och skippa bikinin, det löser sig på plats med alla märkeskopior till en spottstyver!

    SvaraRadera
  5. Fina bilder och färger :) Får mig att längta utomlands och värmen.

    SvaraRadera
  6. Då kan jag förstå alla tomma solstolar på tredje fotot! Jag menar om det var en mulen dag.
    Snyggt foto blev det.
    Men jag väljer mittenfotot med borden längst ut vid räcket. :-)
    En härlig triss med intressanta upprepningar. :-)
    Antar att du hade en skön vecka ändå i Turkiet (även om det var lite mulet).
    Tack för din kommentar.

    SvaraRadera
  7. Resor är alltid lätta att boka. Värre att hitta bikini ja....

    SvaraRadera
  8. Bilder som gör mig glad! Det måste vara något med färgerna! Fin triss!

    SvaraRadera
  9. haha vilken rolig upprepning och en härlig miljö :D

    SvaraRadera
  10. Det verkar inte va någon trängsel precis mer än där husen ligger för brukar det var trångt. Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  11. ååå vad härligt det ser ut :)
    Fina bilder !

    Må så gott fina du :)
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  12. Det er kanskje lettere å få tak i billetter og slikt, enn bikini?
    Flott triss ansett.
    God kveld.

    SvaraRadera
  13. Det här kan du gärna upprepa man blir så glad av färgerna! :)

    SvaraRadera
  14. En triss som föder längtan till varmare trakter.... !

    SvaraRadera
  15. Suveräna bilder till temat!
    Det var verkligen stelt upprepande motiv, men samtidigt inbjudande.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)