Jag har varit i bikinis värld, i en katalog! Om och om igen tittade jag, och jag letade...och jag hittade ingenting! Baddräktsmodet ledde mig direkt in i resvärlden... Tack Turkiet för att du bidrar med så många bilder till olika fotoutmaningar, denna gång
UPPREPNINGAR (<--klicka)!
Tycker du det ser grått ut så stämmer det för vi hade några regniga dagar i maj, då vi var där!
Men ändå kan jag längta...
Nu ska vi se om vi kan boka en resa istället, måste vara lättare än att hitta en bikini;)
Hihi, även om ni hade regn så ser det betydligt varmare ut än nu när vi var i Istanbul. Snö, blåst och allmänt pissväder. :)
SvaraRaderaSnygga repetitioner :-)
SvaraRaderaMin semestertarm skriker.
SvaraRaderaHärlig triss, oj vad jag längtar till semester :P
SvaraRaderaHärligt triss :)
SvaraRaderaHi hi ja men du att resa i en katalog är ju underbart intressant...
SvaraRaderaTack för dessa repetitioner, perfekt en såhär grå dag. Å även om det var grått i Turkiet så var det åtminstone 20 grader varmare. Boka resta och skippa bikinin, det löser sig på plats med alla märkeskopior till en spottstyver!
SvaraRaderaFina bilder och färger :) Får mig att längta utomlands och värmen.
SvaraRaderaDå kan jag förstå alla tomma solstolar på tredje fotot! Jag menar om det var en mulen dag.
SvaraRaderaSnyggt foto blev det.
Men jag väljer mittenfotot med borden längst ut vid räcket. :-)
En härlig triss med intressanta upprepningar. :-)
Antar att du hade en skön vecka ändå i Turkiet (även om det var lite mulet).
Tack för din kommentar.
Resor är alltid lätta att boka. Värre att hitta bikini ja....
SvaraRaderaBilder som gör mig glad! Det måste vara något med färgerna! Fin triss!
SvaraRaderahaha vilken rolig upprepning och en härlig miljö :D
SvaraRaderaDet verkar inte va någon trängsel precis mer än där husen ligger för brukar det var trångt. Ha de gott. Anita
SvaraRaderaååå vad härligt det ser ut :)
SvaraRaderaFina bilder !
Må så gott fina du :)
Kramar Maria
Det er kanskje lettere å få tak i billetter og slikt, enn bikini?
SvaraRaderaFlott triss ansett.
God kveld.
Det här kan du gärna upprepa man blir så glad av färgerna! :)
SvaraRaderaEn triss som föder längtan till varmare trakter.... !
SvaraRaderaFina trissbilder!
SvaraRaderaNice och fin triss!
SvaraRaderaSuveräna bilder till temat!
SvaraRaderaDet var verkligen stelt upprepande motiv, men samtidigt inbjudande.