27 februari 2012

Till vänster


"Ska du hänga med på ett dopp? Jag vet ett bra ställe till vänster!"



19 kommentarer:

  1. Jag tror jag väntar med doppet tills det blir lite varmare i vattnet;-D
    Bra bild på temat! /Anette

    SvaraRadera
  2. Åhh, for et vakkert bilde. Ha en fin mandag.

    SvaraRadera
  3. Jag tar min promenad till vänster idag = ))
    Ha en fin måndag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Fin bild :) Det är nog bra badställe, där till vänster!

    SvaraRadera
  5. Vilken gullig bild, jag är barnsligt förtjust i änder;-)

    SvaraRadera
  6. Dejligt billede og et fint enkelt valg til emnet!

    :-) Dorthe

    SvaraRadera
  7. Härlig bild och rolig tolkning!
    Lotta

    SvaraRadera
  8. Hi, hi vilken finurlig tolkning!!!

    SvaraRadera
  9. Fin bild och visst passar det in på "till vänster"! :)

    SvaraRadera
  10. Din bild passar bra till temat. :-)
    Kul text också.
    Jag valde annan fågel själv. ;-)

    SvaraRadera
  11. Haha dambadet till vänster ser jag.
    Snygg bild, snygg tolkning.

    SvaraRadera
  12. Strålande! Bilden påminner om den där sången som den amerikanska armén brukar sjunga... om jag bara kom på vad den heter.

    SvaraRadera
  13. Sagolik bild på de tu:) Vänster var det ja.. bara att följa ledaren :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)