Jag tror jag väntar med doppet tills det blir lite varmare i vattnet;-DBra bild på temat! /Anette
Burr!
Fint venstre valg.. :-)
hehe, fint billede...;-D
Åhh, for et vakkert bilde. Ha en fin mandag.
Jag tar min promenad till vänster idag = ))Ha en fin måndag.Kram Helene.
Fin bild :) Det är nog bra badställe, där till vänster!
Vilken gullig bild, jag är barnsligt förtjust i änder;-)
Dejligt billede og et fint enkelt valg til emnet! :-) Dorthe
Härlig bild och rolig tolkning!Lotta
Hi, hi vilken finurlig tolkning!!!
Så söta!
Fin bild och visst passar det in på "till vänster"! :)
Din bild passar bra till temat. :-)Kul text också. Jag valde annan fågel själv. ;-)
Nydelig bilde,Et flott valg.
Haha dambadet till vänster ser jag.Snygg bild, snygg tolkning.
Strålande! Bilden påminner om den där sången som den amerikanska armén brukar sjunga... om jag bara kom på vad den heter.
Sagolik bild på de tu:) Vänster var det ja.. bara att följa ledaren :)
Hehe.. Stilig. :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Jag tror jag väntar med doppet tills det blir lite varmare i vattnet;-D
SvaraRaderaBra bild på temat! /Anette
Burr!
SvaraRaderaFint venstre valg.. :-)
SvaraRaderahehe, fint billede...;-D
SvaraRaderaÅhh, for et vakkert bilde. Ha en fin mandag.
SvaraRaderaJag tar min promenad till vänster idag = ))
SvaraRaderaHa en fin måndag.
Kram Helene.
Fin bild :) Det är nog bra badställe, där till vänster!
SvaraRaderaVilken gullig bild, jag är barnsligt förtjust i änder;-)
SvaraRaderaDejligt billede og et fint enkelt valg til emnet!
SvaraRadera:-) Dorthe
Härlig bild och rolig tolkning!
SvaraRaderaLotta
Hi, hi vilken finurlig tolkning!!!
SvaraRaderaSå söta!
SvaraRaderaFin bild och visst passar det in på "till vänster"! :)
SvaraRaderaDin bild passar bra till temat. :-)
SvaraRaderaKul text också.
Jag valde annan fågel själv. ;-)
Nydelig bilde,
SvaraRaderaEt flott valg.
Haha dambadet till vänster ser jag.
SvaraRaderaSnygg bild, snygg tolkning.
Strålande! Bilden påminner om den där sången som den amerikanska armén brukar sjunga... om jag bara kom på vad den heter.
SvaraRaderaSagolik bild på de tu:) Vänster var det ja.. bara att följa ledaren :)
SvaraRaderaHehe.. Stilig. :)
SvaraRadera