Du har en sån massa fräcka idéer för att få till en bra bild!
Kjempeflott bilde! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin uke!:)
Smart drag! Frukt är alltid vacker och jag gillade din fruktkorg. /Anette
Flott tenkt. Frukt er takknemlig fotoobjekt.God mandag.
Snyggt!
Ja det er lidt spændende at eksperimenter;-)Det blev et sjovt billede.
Jag tänkte på samma sak, men mina fönster är så smutsiga, så det funkade inte :) Din bild blev kanon!
Smukt billede...:D
Visst är det kul att experimentera lite när man tar foto.. blev riktigt bra :)
Kreativt og spændende! :-) Dorthe
Flot :-)
Smart och snyggt!
Håller helt med Diana! Bilden blev kanooon!
Super!Den där söndagsbrunchen såg väldigt god ut!sv: Ska i väg och åka lite skidor!
Smart!
Det ble ett flott bilde :)
vilken häftig bild det blev!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Du har en sån massa fräcka idéer för att få till en bra bild!
SvaraRaderaKjempeflott bilde! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin uke!:)
SvaraRaderaSmart drag! Frukt är alltid vacker och jag gillade din fruktkorg. /Anette
SvaraRaderaFlott tenkt. Frukt er takknemlig fotoobjekt.
SvaraRaderaGod mandag.
Snyggt!
SvaraRaderaJa det er lidt spændende at eksperimenter;-)Det blev et sjovt billede.
SvaraRaderaJag tänkte på samma sak, men mina fönster är så smutsiga, så det funkade inte :) Din bild blev kanon!
SvaraRaderaSmukt billede...:D
SvaraRaderaVisst är det kul att experimentera lite när man tar foto.. blev riktigt bra :)
SvaraRaderaKreativt og spændende!
SvaraRadera:-) Dorthe
Flot :-)
SvaraRaderaSmart och snyggt!
SvaraRaderaHåller helt med Diana! Bilden blev kanooon!
SvaraRaderaSuper!
SvaraRaderaDen där söndagsbrunchen såg väldigt god ut!
sv: Ska i väg och åka lite skidor!
Smart!
SvaraRaderaDet ble ett flott bilde :)
SvaraRaderavilken häftig bild det blev!
SvaraRadera