13 februari 2012

Sett utifrån


Jag ställde mig utanför köksfönstret och fotade! Min skugga gjorde att frukterna syns i bild och för övrigt ser man speglingen av utifrån! Se utifrån inne hos ANDRA!



17 kommentarer:

  1. Du har en sån massa fräcka idéer för att få till en bra bild!

    SvaraRadera
  2. Kjempeflott bilde! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin uke!:)

    SvaraRadera
  3. Smart drag! Frukt är alltid vacker och jag gillade din fruktkorg. /Anette

    SvaraRadera
  4. Flott tenkt. Frukt er takknemlig fotoobjekt.
    God mandag.

    SvaraRadera
  5. Ja det er lidt spændende at eksperimenter;-)Det blev et sjovt billede.

    SvaraRadera
  6. Jag tänkte på samma sak, men mina fönster är så smutsiga, så det funkade inte :) Din bild blev kanon!

    SvaraRadera
  7. Visst är det kul att experimentera lite när man tar foto.. blev riktigt bra :)

    SvaraRadera
  8. Håller helt med Diana! Bilden blev kanooon!

    SvaraRadera
  9. Super!
    Den där söndagsbrunchen såg väldigt god ut!

    sv: Ska i väg och åka lite skidor!

    SvaraRadera
  10. Det ble ett flott bilde :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)