![]() |
SCHLAGER |
![]() |
GLITTER |
![]() |
GLAMOUR |
När min dotter var liten var hon en riktig schlagerpingla med en ljuvlig sångröst som vi fick höra! Numera är det bara gitarrens ljuva toner som når våra öron... Vem vet, en dag kanske de slås samman igen!
Vi brukar följa melodifestivalen och jag har gjort det även innan hon föddes, så visst skulle det vara kul att få komma till finalen i Globen! Det är tävling den här veckan, och vinsten är två biljetter, övernattning och tre rätters middag! Det vore grejer det! Det är Svenska spel som står för hela paketet! Alla finalister får en varsin trisslott, och har man tur så kan det bli storvinst, då är det bara att försöka lura av någon en biljett!;)
Livet är som en schlager, det föds något nytt och spännande. Det blir nött och dör ut...




Där fick du verkligen till det! Du vill ju verkligen komma till Globen, så jag håller tummarna för dig.
SvaraRaderaHos oss ligger internet nere, men rack för iPhonen att jag åtminstone kan kommentera sittandes på balkongen, medan maken slitet sitt hår för att fixa nätet. Bra arbetsfördelning tycker jag;-)
Min tumme har du verkligen så du kommer till Globen.
SvaraRaderaJätteläcker bild på gitarrfingrarna!
SvaraRaderaGörfin triss! Fina bilder och jag hoppas du har turen med dig!
SvaraRaderaRiktigt fin triss. Vilken söt schlagerpingla du hade. :)
SvaraRaderaGillar "Glitter"-bilden med gitarren! Bra fångat.
SvaraRaderaåh så fint fångat och fina bilder...texten förhöjer......kanske du också är en schlagerpingla ;-)
SvaraRaderaHåller tummarna för att du kommer till Globen :-) Det känns, och syns, att de då skulle få en riktigt hängiven medlem av publiken! :-)
SvaraRaderaHärliga bilder!
SvaraRaderaTexten gör dem ännu bättre!
Gitarr låter bättre än schlager. Men det är klart smaken är som baken. ;-D
SvaraRaderaRiktigt snygg och stilren triss! Gillar verkligen mittenbilden:)
SvaraRaderaGitarrbilden känns verkligen levande - snyggt fångat!
SvaraRaderaHärliga foton!
SvaraRaderaVore kul om vi sågs i Globen, jag sitter på rad 8 eller va det 9, på parkett!!!
HEJA LOREEN!!!!
Snyggt där mittenbilden blir min absoluta favorit. Håller tummarna för dig att du kommer till finalen. Själv är jag ingen följare av melodifestivalen. Slutade sedan många år men det kan ju ha sin orsak att jag inte bor i Sverige. Här på Malta är det inte lika uppskruvat som det verkar vara hemma. Kul ändå att det finns eftersom det för så många är en fest med glitter och glamour ;-) Det behövs säkerligen i vår ibland lite enformiga vardag.
SvaraRaderaHoppas ni kommer till globen :-)
SvaraRaderaVilka ljuvliga bilder och en uppriktig längtan att komma till Globen. Lycka till .
SvaraRaderaVacker glitterbild, gillar kompositionen.
SvaraRaderaJättefina bilder! Lycka till i tävlingen!
SvaraRaderaSnygg triss. Gillar nog mittenbilden bäst.
SvaraRaderaSnygg tolkning! Gillar tvåan allra bäst!
SvaraRaderaKanonbra triss! Lycka till :-)
SvaraRaderaVilken fin tolkning, bilden i mitten är jätteläcker!
SvaraRadera