26 februari 2012

Pancakes


Bästa frukosten är på söndagar! Då samlas vi hela familjen och äter något speciellt! Det kan vara omelett, pannkakor, köttbullar, hembakat bröd... Idag blev det amerikanska pannkakor med jordgubbar och lönnsirap! Nu tyckte sonen det blev för några men vi får väl dubblera smeten nästa gång:) Morgonstämning hos andra


4 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)