04 februari 2012

M som i...


Hej på dig!
Det är nära nu...min potatisgratäng står i ugnen och mannen steker oxfilé!
Snart ska vi äta och sen ska, i alla fall halva familjen, titta på "mello"!
Ska du titta?

Trevlig lördagkväll till dig!
Puss & kram


8 kommentarer:

  1. åh vad gott :)
    vilken halva är det som ska titta då?
    nej, jag ska nog inte titta men J kommer säkert att göra det
    kramar

    SvaraRadera
  2. Mmmmm...ahhh..! som om jeg kjenner den herlige duften helt hit:) Her har vi hatt Biff Stroganoff og potatismos:)) Ha en trivelig kveld, klem

    SvaraRadera
  3. Yummie, yummie - å då menar jag oxfilén:-)

    Har inte tittat - är ingen Mello fan, men ska snart sätta på burken för att se snabbversionerna av bidragen... om jag inte har missat dom redan. Annars kan man junte hänga med i bloggsnacket imorgon;-)

    SvaraRadera
  4. Åh vad gott det ser ut!
    Jag får se på reprisen för jag jobbar...

    SvaraRadera
  5. vi har sett på mellon här ;)

    smakade det bra ?

    kramar fina du

    SvaraRadera
  6. Jag såg inte mellon, men ganska avund på er middag ;)

    SvaraRadera
  7. Jag var ju på plats, och skymtade förbi en liten snabbis i bild, jag förstår att du inte hann med med kameran :)
    Men gud så roligt vi hade!!!!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)