05 februari 2012

Kärlek & romantik


 De träffades på disco, ljuv romantik uppstod...


Vingarna slogs ihop och barn blev till...


Kärlek är som klister, du blir fast, hela livet ut...


...förhoppningsvis!!


Veckans tema är KÄRLEK & ROMANTIK (alla hjärtans dag närmar sig)!
Hjärtan, rosor och rött är vad jag tänker på och gick ut för att se om det fanns naturliga hjärtformer naturen. Det gick sådär (inte alls) men när jag kom in igen såg jag den här lilla samlingen av insekter i lampan (tur att städning inte är mitt största intresse), så då fick det bli  så!

Årets första tävling och man kan vinna presentkort från coola COOLSTUFF!

Nu är jag nyfiken på andra bidrag, HÄR! går du in!

21 kommentarer:

  1. Herre Jesi Amalia Kicki så himla coolt.. du behövde verkligen inte leta naturformat :) Riktigt coolt .. du är verd något från Coolstuff ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi det var en rolig triss!!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig tolkning

    SvaraRadera
  4. Ha,ha! Ja du och klistret har väldigt svårt att lossna om det måste...

    SvaraRadera
  5. Hihi, vilken helt underbar och framförallt annorlunda tolkning. Gillar den skarpt

    SvaraRadera
  6. Kan väl bara säga som så: din triss är med bred marginal det bästa, roligaste och häftigaste i den här omgången. Enastående! för mig är du en vinnare!!!

    PS. Bra att du uppenbarligen inte har städning som prio nummer 1. Tänk vad vi hade gått miste om annars. DS

    SvaraRadera
  7. Den var kul! Bra fångat :)

    SvaraRadera
  8. Finurlig och rolig triss.. Skönt med ett gott skratt innan man ska sova

    SvaraRadera
  9. Riktigt cool historia (och bilder)!! :-D

    SvaraRadera
  10. Ja den var ju lite annorlunda en svart kärlekssaga riktigt
    fyndigt;-)))
    Ha en bra dag;-)

    SvaraRadera
  11. Hahaha . visst har de också sin romantik och sitt kärleksliv. Skulle misstänka att den är ganska intensiv med tanke på att flugor och insekter som finns.

    SvaraRadera
  12. En rolig triss som bröt av lite från alla sockersöta hjärtan ;0) Kanon!

    SvaraRadera
  13. Hoppas måndagen är snäll mot dig!

    SvaraRadera
  14. Klart annorlunda, vilken rolig triss

    SvaraRadera
  15. Vilken skön triss du fick till där :)

    SvaraRadera
  16. Tack för ett skratt, var väl behövt! Nu får du säkert pris! :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)