Gud så gulligt - korsstygn. Du är pysslig du;-)Sweet dreams to you, too:-)
Godnatt!! Jag får vänta några timmar innan jag får krypa till kojs :(Kram
Så sött!God natt God natt!!
Du är för söt!Kram och natti :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Gud så gulligt - korsstygn. Du är pysslig du;-)
SvaraRaderaSweet dreams to you, too:-)
Godnatt!! Jag får vänta några timmar innan jag får krypa till kojs :(
SvaraRaderaKram
Så sött!
SvaraRaderaGod natt God natt!!
Du är för söt!
SvaraRaderaKram och natti :)