En entré med räls? Klurigt :-)
Spännande med spåren. Svårt att bedöma storleken på entrén. Kan det vara ett gammalt lok-/vagnstall?
Inn på skinner - hmm...
Bilden sätter igång tankarna. Roligt!
En spændende entre med jernbanespor...;-D
Fott entré på skinner.
Spännande med spåren där... :)
Lovely door photo - and an entrance for a trolly car, perhaps?
Spännande entré, undrar vad det är som finns därinne. Jag gissar på ett gammalt lok :0)
Ordlösa bilder är spännande.. det sätter igång en massa tankar.. fin bild, men vad gör de rostade rälsen där tro ?
Var inne på samma spår som Mona. Klurig och väldigt vackert rustik entre!
Lokstall? Fin gammal port iallafall!
Fin, gammal...
Här får man tänka till :) Klurigt & läckert ;)
Å, den här bilden gillar jag!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
En entré med räls? Klurigt :-)
SvaraRaderaSpännande med spåren. Svårt att bedöma storleken på entrén. Kan det vara ett gammalt lok-/vagnstall?
SvaraRaderaInn på skinner - hmm...
SvaraRaderaBilden sätter igång tankarna. Roligt!
SvaraRaderaEn spændende entre med jernbanespor...;-D
SvaraRaderaFott entré på skinner.
SvaraRaderaSpännande med spåren där... :)
SvaraRaderaLovely door photo - and an entrance for a trolly car, perhaps?
SvaraRaderaSpännande entré, undrar vad det är som finns därinne. Jag gissar på ett gammalt lok :0)
SvaraRaderaOrdlösa bilder är spännande.. det sätter igång en massa tankar.. fin bild, men vad gör de rostade rälsen där tro ?
SvaraRaderaVar inne på samma spår som Mona. Klurig och väldigt vackert rustik entre!
SvaraRaderaLokstall? Fin gammal port iallafall!
SvaraRaderaFin, gammal...
SvaraRaderaHär får man tänka till :) Klurigt & läckert ;)
SvaraRaderaÅ, den här bilden gillar jag!
SvaraRadera