22 februari 2012

Entré




15 kommentarer:

  1. Spännande med spåren. Svårt att bedöma storleken på entrén. Kan det vara ett gammalt lok-/vagnstall?

    SvaraRadera
  2. Bilden sätter igång tankarna. Roligt!

    SvaraRadera
  3. En spændende entre med jernbanespor...;-D

    SvaraRadera
  4. Spännande med spåren där... :)

    SvaraRadera
  5. Lovely door photo - and an entrance for a trolly car, perhaps?

    SvaraRadera
  6. Spännande entré, undrar vad det är som finns därinne. Jag gissar på ett gammalt lok :0)

    SvaraRadera
  7. Ordlösa bilder är spännande.. det sätter igång en massa tankar.. fin bild, men vad gör de rostade rälsen där tro ?

    SvaraRadera
  8. Var inne på samma spår som Mona. Klurig och väldigt vackert rustik entre!

    SvaraRadera
  9. Lokstall? Fin gammal port iallafall!

    SvaraRadera
  10. Här får man tänka till :) Klurigt & läckert ;)

    SvaraRadera
  11. Å, den här bilden gillar jag!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)