Höll inte på att hitta chokladasken i år, den har ju bytt utseende! En rad var blir det i vår familj:)
Ha en riktigt fin dag, vad du än gör! Jag ska jobba hela dagen och sedan blir det god mat (precis som vanligt) och Julias efterrätt! Puss och kram!
Ska ha kvalitetstid med min syster, arbeta lite och under eftermiddagen ska jag slinga och klippa mig.
SvaraRaderaHoppas att din rad smakar bra.
Kramar
Japp jag missade brunchen, sorry, men nu är den läst. Å jag dreglar, har ju inte ens ätit frukost. Känner doften och vill bara hugga i. Dessutom var dina bilder kanooon!!!
SvaraRaderaHa en happy Valentine's day Kicki!
Puss och kram till dig också! :)
SvaraRaderaDetsamma. Hoppas det smakade bra. :-)
SvaraRaderaHum, en bit skulle passa till kaffet jag skall gå och fixa åt mig ... får ta en pepparkaka i stället (så kanske jag blir snäll) :)
SvaraRaderaHa en fin dag!
Har inte sett det nya utseendet så jag hade lätt kunnat missa den i butiken!
SvaraRaderaTack!
SvaraRaderakram
Du får en gåva av mig hos mig <3
SvaraRaderaKramar fina
dom där är goda! :)
SvaraRadera