Det här kan man väl kalla
CIRKULÄR (<--klicka)!?
Det är Julia som har pysslat vid havet och jag tror till och med att det är hon som har fotat! Då är det egentligen hennes bidrag till veckans Måndagstema, även fast hon inte vet om det...inte än! Våra bilder från Samosresan, ligger blandade, och jag hade ingen annan i mitt arkiv!
Till höger i min blogg kan du klicka dig in till Julias nya fotoblogg!
PS. Vi har bokat en resa!
Fin bild Julia!!
SvaraRaderaKul att ni bokat!
Kram
Det var et kjempefint bilde! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)
SvaraRaderaSnygg bild!
SvaraRaderaLurt løst.
SvaraRaderaSirkulært og fint.
Ha en god dag.
Hvor fint...;-D
SvaraRaderaFint valg til temaet. :-)
SvaraRaderaVeldig fint .
SvaraRaderaMarit.
Snyggt Julia! Du brås på din mamma:-)
SvaraRaderaHärligt med en bokad resa till...
Och vart bär det iväg???
SvaraRaderaRundt og rundt det går..........
SvaraRaderaFint valg.
:-) Dorthe
ja de är jag som fotat :)
SvaraRaderaFint valg av tema...
SvaraRaderaHa en fin kveld..
Britt Kristin