20 februari 2012

Cirkulär



Det här kan man väl kalla CIRKULÄR (<--klicka)!?
Det är Julia som har pysslat vid havet och jag tror till och med att det är hon som har fotat! Då är det egentligen hennes bidrag till veckans Måndagstema, även fast hon inte vet om det...inte än! Våra bilder från Samosresan, ligger blandade, och jag hade ingen annan i mitt arkiv!
Till höger i min blogg kan du klicka dig in till Julias nya fotoblogg!

PS. Vi har bokat en resa!


12 kommentarer:

  1. Fin bild Julia!!
    Kul att ni bokat!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var et kjempefint bilde! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvaraRadera
  3. Lurt løst.
    Sirkulært og fint.
    Ha en god dag.

    SvaraRadera
  4. Snyggt Julia! Du brås på din mamma:-)
    Härligt med en bokad resa till...

    SvaraRadera
  5. Rundt og rundt det går..........
    Fint valg.

    :-) Dorthe

    SvaraRadera
  6. Fint valg av tema...

    Ha en fin kveld..

    Britt Kristin

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)