Tack Kicki för den bilden! Du löste precis mitt problem för Ordlös Onsdag. Jag har nämligen den svensk-italienska varianten hemma. Yiipphiieee!!! Bilden är helt suverän och kul upplagd med tändstickan bredvid!
Vilken pytteliten bok. :-) Minsta jag sett, härlig tolkning. Verkar vara en parlör eller ordbok. Rymmer den verkligen 12 tusen ord? Tändstickan ser ju stor ut där den står lutat bredvid! ;-)
En sån liten bok ska även jag besitta...hm, ett tysk-svenskt lexikon, men vart jag lagt den, kan man ju fundera på. Fin bild och vacker, välanvänd bok!
Oh, jöss, det var verkligen en miniatyr. Min bild föreställde en lampa, som också är en miniatyr av OS arenan Fågelboet i Beijing, vilken syns i bakgrunden. Ha en fin kväll. //jonna d
Ja, du. DEN var inte stor den. Vilket litet fynd (säger bokälskaren) :-)
SvaraRaderaBra att du hade en tändsticka med så man förstår storleken!
Helt utrolig liten, flott.
SvaraRaderaDen var liten! Smart med tändstickan.
SvaraRaderaNej en fin lille bog, så skal man da have læsebriller :-)
SvaraRaderaTack Kicki för den bilden! Du löste precis mitt problem för Ordlös Onsdag. Jag har nämligen den svensk-italienska varianten hemma. Yiipphiieee!!!
SvaraRaderaBilden är helt suverän och kul upplagd med tändstickan bredvid!
En fin miniatyr minsann! Kan man läsa i den tro? 1200 ord? Mycket behändigt ;)
SvaraRaderaDu, har du tittat hos mig igår kväll? :) :)
Man tror inte det kan vara så sant, så liten. Och läst många gånger.
SvaraRaderaHa en fin vecka. Lissen
Underbar liten minibok!
SvaraRaderaHa en fin dag!
Oj, ja det var verkligen mini-mini. Men jättefint foto! :-)
SvaraRaderaDen lär få plats i fickan, men kan man läsa något ur den? ;0)
SvaraRaderaLiten och behändig om man skall ha den med på resa:-) Jag har aldrig sett en så liten bok. Bra val.
SvaraRaderaVilken pytteliten bok. :-)
SvaraRaderaMinsta jag sett, härlig tolkning.
Verkar vara en parlör eller ordbok. Rymmer den verkligen 12 tusen ord?
Tändstickan ser ju stor ut där den står lutat bredvid! ;-)
Sikke en fin lillebitte bog..;-D
SvaraRaderavilken söt liten bok!
SvaraRaderaDet var en gullig liten bok :)
SvaraRaderaFin bild...
Ha det bäst !
Kramar Maria
Fransk-svensk ordbok i det formatet er vel hendig.
SvaraRaderaHa en fin dag.
Så söt liten bok!
SvaraRaderaBilden är så SNYGG!
12.000 ord! Helt otroligt vilken liten vacker bok! Tänk att få ta fram den när man är i Frankrike och ska fråga efter vägen!
SvaraRaderaHärlig bild! Vilken söt liten bok!
SvaraRaderaBra tolkat och supersnygg
Små, små ord, fin tolkning.
SvaraRaderaEn sån liten bok ska även jag besitta...hm, ett tysk-svenskt lexikon, men vart jag lagt den, kan man ju fundera på. Fin bild och vacker, välanvänd bok!
SvaraRaderaVilken fin bild på den lilla boken ! Ser underbart härligt sliten ut. Välläst. Mitt i prick till temat.
SvaraRaderaVilken söt liten bok!
SvaraRaderaOh, jöss, det var verkligen en miniatyr.
SvaraRaderaMin bild föreställde en lampa, som också är en miniatyr av OS arenan Fågelboet i Beijing, vilken syns i bakgrunden.
Ha en fin kväll.
//jonna d
OJ va liten !!
SvaraRaderaHa en mysig torsdag.
Kram Helene.
det var de minsta!!!!
SvaraRadera