18 januari 2012

Miniatyr(er)




26 kommentarer:

  1. Ja, du. DEN var inte stor den. Vilket litet fynd (säger bokälskaren) :-)
    Bra att du hade en tändsticka med så man förstår storleken!

    SvaraRadera
  2. Den var liten! Smart med tändstickan.

    SvaraRadera
  3. Nej en fin lille bog, så skal man da have læsebriller :-)

    SvaraRadera
  4. Tack Kicki för den bilden! Du löste precis mitt problem för Ordlös Onsdag. Jag har nämligen den svensk-italienska varianten hemma. Yiipphiieee!!!
    Bilden är helt suverän och kul upplagd med tändstickan bredvid!

    SvaraRadera
  5. En fin miniatyr minsann! Kan man läsa i den tro? 1200 ord? Mycket behändigt ;)
    Du, har du tittat hos mig igår kväll? :) :)

    SvaraRadera
  6. Man tror inte det kan vara så sant, så liten. Och läst många gånger.

    Ha en fin vecka. Lissen

    SvaraRadera
  7. Underbar liten minibok!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Oj, ja det var verkligen mini-mini. Men jättefint foto! :-)

    SvaraRadera
  9. Den lär få plats i fickan, men kan man läsa något ur den? ;0)

    SvaraRadera
  10. Liten och behändig om man skall ha den med på resa:-) Jag har aldrig sett en så liten bok. Bra val.

    SvaraRadera
  11. Vilken pytteliten bok. :-)
    Minsta jag sett, härlig tolkning.
    Verkar vara en parlör eller ordbok. Rymmer den verkligen 12 tusen ord?
    Tändstickan ser ju stor ut där den står lutat bredvid! ;-)

    SvaraRadera
  12. Sikke en fin lillebitte bog..;-D

    SvaraRadera
  13. Det var en gullig liten bok :)
    Fin bild...

    Ha det bäst !
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  14. Fransk-svensk ordbok i det formatet er vel hendig.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  15. Så söt liten bok!
    Bilden är så SNYGG!

    SvaraRadera
  16. 12.000 ord! Helt otroligt vilken liten vacker bok! Tänk att få ta fram den när man är i Frankrike och ska fråga efter vägen!

    SvaraRadera
  17. Härlig bild! Vilken söt liten bok!
    Bra tolkat och supersnygg

    SvaraRadera
  18. Små, små ord, fin tolkning.

    SvaraRadera
  19. En sån liten bok ska även jag besitta...hm, ett tysk-svenskt lexikon, men vart jag lagt den, kan man ju fundera på. Fin bild och vacker, välanvänd bok!

    SvaraRadera
  20. Vilken fin bild på den lilla boken ! Ser underbart härligt sliten ut. Välläst. Mitt i prick till temat.

    SvaraRadera
  21. Oh, jöss, det var verkligen en miniatyr.
    Min bild föreställde en lampa, som också är en miniatyr av OS arenan Fågelboet i Beijing, vilken syns i bakgrunden.
    Ha en fin kväll.
    //jonna d

    SvaraRadera
  22. OJ va liten !!
    Ha en mysig torsdag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)