Januari: Formexmässan
Februari: -
Mars: -
April: -
Maj: Konfirmation
Juni: Student, 20-årig bröllopsdag
Juli: -
Augusti: -
September: -
Oktober: -
November: -
December: -
Jag blickar framåt och allting bara flyter omkring!! Så här ser mitt år ut så här långt! Vad ska jag göra resten av året? Jag har ett presentkort till ett spa som jag måste pricka in men jag vet inte när jag får semester eller om jag har mitt jobb kvar??
Har du några planer?
En stående plan för mig är att måla en tavla i månaden! Nu har jag fått in 10 förslag på vad jag ska rita i januari och på fredag blir det lottning och jag sätter igång! Vill du vara med, gå in
HÄR!
Lite planer i allafall :)
SvaraRaderaDu har nog jobbet kvar!
Kram
Du hittar nog på saker att fylla året med :)
SvaraRaderaVilket konstverk du har skapat. Fick vrida och vända på huvudet ett antal gånger för att något sådär förstå vad det var jag såg. Helt otroligt vackert!!!
SvaraRaderaPlaner - jo Formexmässan är ju ett måste såklart, sedan är det NordBygg (med massvis med bebtog och cement i mars. En eller två semesterresor blir det också, men inga datum är spikade. Är ingen planerare direkt.
Jo,lite planer finns det-som återkommer varje år!
SvaraRaderaMelodifestival och skidåkning!
Men först- Gran Canaria! :)
Oj, inte så mycket inplanerat. En skidresa ev. och så ska jag börja jobba efter föräldraledigheten...
SvaraRaderaMen annars är det nog rätt oskrivet i dagsläget. :-)