11 januari 2012

"Åskådare"




23 kommentarer:

  1. Ser behagligt ut att betrakta världen från den platsen!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Sitta o se världen gå förbi :-) Skönt!

    SvaraRadera
  3. Hehe, nyfikna rackare! Lite som mormor som hänger vid köksbordet för att inte missa någon action på gården. :)

    Häftigt du har gjort med din header!Är det du själv som pillar med det?

    SvaraRadera
  4. Vad väntar dom på, månntro?
    Sitter du inne på ett cafe och tittar?

    Ha en fin vecka. // Lissen

    Gillar också din header

    SvaraRadera
  5. Ja jisses, så nyfiken man blir - vad är det de tittar på?

    SvaraRadera
  6. Kan de vara Turkiet? snart är jag där, 43 timmar kvar :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag skulle gärna slå mig ned bredvid dem, det är ju jätteintressant att sitta och titta på folk som går förbi :0)

    SvaraRadera
  8. Tilskuere til livets gang, kan man vist roligt sige. Rigtig flot billede

    SvaraRadera
  9. Läcker bild. :-)
    De två tittar på något utanför bild.
    Ser varmt och skönt ut, undrar var. Sydeuropa?

    SvaraRadera
  10. Att sitta så och bara observera är väl skönt.

    SvaraRadera
  11. Nydelig bilde, stemningsfullt.

    SvaraRadera
  12. En riktigt bra bild! Man ser ju nyfikenheten i killens och damens ansikte. Skulle vara riktigt roligt att veta vad dom tittade på.

    SvaraRadera
  13. Så lugnt och skönt dom verkar ha det där dom sitter och tittar på något, vad det nu kan vara. Lugn och fin bild.

    SvaraRadera
  14. De sidder så fint og kigger ud på vejen...;-D

    SvaraRadera
  15. Liv i stillheten. Lyckat foto!! Ha dé!

    SvaraRadera
  16. Bilden passar absolut perfekt med ämnet! :)

    SvaraRadera
  17. Undra vad de tittar på...
    Fin bild!

    SvaraRadera
  18. Vad tittar de tro på? Ser avslappnat ut!

    SvaraRadera
  19. Otrolig fin tolkning, tycker verkligen om bilden.

    SvaraRadera
  20. Så herlig bilde! Man blir nysgjerrig på hva som befinner seg utenfor bildet. Følger de med på en spesiell hendelse, eller sitter de og betrakter "verden", tro?

    SvaraRadera
  21. Man blir verkligen nyfiken att få veta vad de tittar på. För övrigt är det väldigt trevligt att sitta så där och bara titta på de förbipasserande.

    SvaraRadera
  22. Nydelig bilde av to tilskuere på gate. Men hva ser de etter?

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)