01 januari 2012

2012


Det blev både champagne och fyrverkerier! Jag slösade inte på mitt smink (inte alls faktiskt)och somnade till och med en stund i fåtöljen:) Det kommer kanske fler bilder från kvällen, men inte nu...

...för nu ska vi snart åka på bio! Grabbarna ska se Sherlock och tjejerna ska se en romantisk komedi!



8 kommentarer:

  1. De låter som en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Glittrande bilder :)
    Gott Nytt År!!!

    SvaraRadera
  3. Enjoy - bion alltså!!! Den där champagnen såg verkligen mumsig ut, perfekt för att skåla in ett skottår;-)

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en god fortsättning på 2012!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lät som en fantastisk avslutning på 2011 :) Kram och god fortsättning dear!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)