Det blev både champagne och fyrverkerier! Jag slösade inte på mitt smink (inte alls faktiskt)och somnade till och med en stund i fåtöljen:) Det kommer kanske fler bilder från kvällen, men inte nu...
...för nu ska vi snart åka på bio! Grabbarna ska se Sherlock och tjejerna ska se en romantisk komedi!
De låter som en mysig kväll!
SvaraRaderaKram
Gott nytt år.
SvaraRaderaKram
Ha det så trevligt!
SvaraRaderaGlittrande bilder :)
SvaraRaderaGott Nytt År!!!
Enjoy - bion alltså!!! Den där champagnen såg verkligen mumsig ut, perfekt för att skåla in ett skottår;-)
SvaraRaderaÖnskar dig en god fortsättning på 2012!
SvaraRaderaKram
God fortsättning!!!!
SvaraRaderaLät som en fantastisk avslutning på 2011 :) Kram och god fortsättning dear!
SvaraRadera