20 december 2011

Ta-tam


En fanfar!

Tack alla ni som var in och röstade på mig i Fototriss! Nu kom jag "bara" på femte plats men jag är glad ändå, jag kom ju till final! Det hade varit jobbigt att vinna ett rese-presentkort och känna sig pressad till att boka en resa;)

Nu ska jag välja en fotohandbok från DEXT! Hm, vilken ska jag ta?!

En fanfar till Lalockert också! Välkommen till mig!:)




8 kommentarer:

  1. Inte dåligt att komma till final. Grattis till femteplatsen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort grattis tiil finalplatsen!!! Mycket roligare att göra en fotobok än att ligga på playan;-)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Femma är inte illa! Vad jag har förstått så är det jättemånga som är med och tävlar.

    SvaraRadera
  4. Inte fy skam med en bok i alla fall :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)